TITLE; wedding ceremony
Tuesday 21 May 2013 | 02:35 | 0 comments
last sunday , i was invited to Najaa's sister wedding ceremony at soo jin school hall . najaa dengan blyn comel sangat and dia orang jadi flower girl dekat wedding kakak najaa . and najaa's sister , wow she so gorgeous, no doubt ! aku dah lah datang sesorang pergi kenduri kahwin tu . huh nasib baik dia orang nak layan aku . sementara tunggu pengantin sampai , kita orang lepak lepak dulu dekat tepi dewan . najaa wow busy bebeno . mesti dia penat gila tuh . pengantin sampai , kita orang terus pergi depan pintu dewan . oh mak yay ! her sister so beautiful with white pink dress . lepas tu tetiba aku dengan pieka kene join kakak najaa and husband dia makan beradap dekat atas stage . apak malu gilo lah . hahahaha kita orang gantikan tempat family pengantin lelaki sebab family belah lelaki datang lambat , so tak nak tunggu aku dengan pieka kene tarik naik atas stage makan beradap . sebenarnya aku dah kenyang gilo sebab baru lepas makan then tetiba kene makan lagi . haishhh terima je lah hahaha . dekat atas stage tu pula, bila photographer nya ambil gambar pengantin, kalau ada kene area aku , memang tunduk je lah aku gamaknya . malu den . hahaha .tetiba akak fotographer tu pula ambil gambar aku full sorang . lahaiii malu gilo katakoooooo ! 

dah lepas makan beradap tu , kita orang dok sibuk ambil ambil gambar hahaha . lepas tu kita orang dok lepak je dekat dalam dewan . tak tau nak buat apa . sejuk je duduk dalam dewan . nak duduk luar , faham faham lah , malaysia hot hahaha . tetiba akak photographer tu also known as kak yana , minta aku ikut ambil gambar out door untuk photoshoot pengantin . so aku pun terima je lah seadanya . lama juga dok tunggu sampai semuanya selesai *cehhh ayat bm sangat kan* dewan pun makin lama makin tak ramai orang . dalam pukul 5 cenggitu , aku , blyn , najaa and athira gerak pergi SCM dengan kak yana untuk ambil gambar pengantin kakak najaa .

fuhhhhh guwa cakap , kak yana bawak kereta macam pelesit doe . laju gilo den kato :O otw pergi scm tu tetiba kak yana tegur aku

"wehh yang pakai tudung purple tu , nama siapa?"

"nany.."

"owhhh satu sekolah dengan najaa semua lah ni ?"

"haah.."

" ehh aku nak number phone kau dengan budak tadi yang makan beradap sekali dengan kau tu"

"owhh pieka ? okay okay  nanti kita kasi"

"kau minat motor tak ?"

"hm boleh lah, kenapa?"

"kau nak jadi model?"

"MODEL??? model motor ke bhahahhaha xD"

"kau dengan kawan kau tadi yang pieka tu"

"hmmmm tengok lah dulu macam mana"

"takpe kau fikir fikir dulu nanti baru bagi tau aku"

"okay :D ehh jap jap , gemuk gemuk macam kita ni boleh ke jadi model ??"

"gemuk ? apa yang gemuk ? aku tengok kau biasa je ?"

"biasa ?? gemuk ahh.."

and bla bla bla bla bla......tak perlu aku nak sambung semua perbualan aku dengan dia . wow terkejut bak hang kau tetiba dia tawarkan aku dengan pieka jadi model . tapi kenapa model motorrrrrr tak nak ahh . model lain lah hahaha . dah sampai scm tu , sementara tunggu kakak najaa sampai , kita orang dok sembang sembang dengan kak yana . aku dengan kak yana apa lagi , cerita pasal camera je lah . aku pun minat juga ambil ambil gambar ni . memandangkan aku ada DSLR tapi tak berapa nak guna dengan baik , so kak yana pun tawarkan lah diri nak ajar aku main dengan camera ni . kakak najaa sampai , then start lah fotoshoot dia orang . aku, najaa , blyn , athira , hambar je dok tunggu dia orang . sementara tunggu tu , kita orang pun dok fotoshoot sendiri hahahaha . sumpah panas dekat luar , masuk dalam convention center scm tu , pehhhhhh heaven gila , sejuk ouhhh !!! aku dengan blyn siap bukak kasut lagi tu nak masuk SCMCC tu . pehhhh dah tak tahan pakai kasut , kaki melecet . lelagi aku yang pakai heels ni . dia orang pakai kasut sarung je . sengsara tak terkata aku cakap . 

dekat dalam scmcc tu pun kita orang dok ambil gambar sendiri hahaha siap lari lari kau hahaha . aku dengan blyn siap baring baring lagi tu dekat atas karpet tu . orang lalu lalang kita orang dah tak kesah . penat memang tak terkata lah . habis fotoshoot dekat nak maghrib . balik tu kita orang singgah chatime , haus jangan cakap lah . HAUS SANGAT SANGAT !! beli 3 , kongsi 5 orang hahaha . sampai rumah najaa dah maghrib . memang penat plus sakit kaki lah . tapi aku tengok najaa dengan blyn kesian gila , muka penat . kesian dia orang . esoknya kompom kompom leeeerrrrrrr dia orang tak sekolah . kalau aku pun aku tak nak sekolah . buat kenduri kahwin ni mana ada yang tak penat . najaa balik balik terus baring atas katil hahahha . aku sampai je rumah najaa tak lama lepas tu mama dengan abah dah sampai rumah najaa nak ambil aku . najaa najaa !! thank you so much cause inviting me to your sister's weeding ceremony . i love you guys :*

this some photo that we take while the wedding be held



























Old things | New things
HI, ingin cuba untuk copy cat? anda akan didakwa atas cubaan merogol dan akan disebat sebanyak 30 kali. terima kasih :)