TITLE; Happy Birthday Nany
Tuesday 30 April 2013 | 02:00 | 0 comments
pada petang yang terik lagi membara , aku melihat ke kiri dan kanan , aku memerhati sekeliling kawasan bilik ku , ku tarik tirai langsir lalu menutupi tinggkap , bilikku menjadi gelap, lalu ku pasang penghawa dining dan terus berlari lari anak ke katil sambil membuat aksi lompat tinggi. kemudian..... haisss aku dah jauh merepek ni hahaha . seram tak ? seram tak ? hahahaha kay dah gila aku ni .actually aku nak cerita , pada tanggal 23 April 1996 , seorang bayi telah dilahirkan di HTAR *buuuuuuuu HTAR* pada pukul.....lupa , dengan berat.....lupa juga . yaaaaaaaaa ! itu tak penting . 23 April , birthday nany :D weeeeweeeeet ! auuuwwwwwwww terharu sangat , orang yang first wish dekat aku , of course lah orang yang aku sayang , Aqmal Aizat :D and thanks dekat kawan kawan yang wish dekat aku , nany saaaaaayangggggg korang semua ! muahhhh setepek xD mal nyanyikan lagu birthday , auuummmmm terharu gila . lepas tu  mal nyanyi lagu irresistible , 1D , mal cakap , dia nyanyi untuk birthday girl . auuuwwwww rasa macam nak kiss dia je :* sayang mal . and malam before birthday aku tu , aku buat kek chocolate and tuang chocolate syrup atasnya . ermmm dapnya . aku kasi budak kelas , budak kawad and cikgu . dia orang puji pula . haishhhh kembang ontot kita xD wawa kasi aku present jam , alololololo omey gila . dia tau tau je aku nak jam cause jam aku dah putus hehehe . 

and 27 hb mama nak selebrate birthday aku . time tu pula ada kawad daerah dekat kota kemuning . alhamdulillah kita orang dapat no.3 okay lah tu , daripada tak dapat nombor langsung . and rai dapat ketua pelatun terbaik , no.3 juga . balik rumah , aku dah penat gila, mandi , tolong tolong mama masak apa semua , and then ayun tanya nak ambil mal dekat mana ? aku pun call lah mal tanya dia nak suruh ayun ambil dekat mana , tiba tiba dia jawab , takpe lah tak nak menyusahkan ayun ambil dia . so that mean dia tak nak datang . lepas call dia terus aku takde mood , and then nangis . ciwekkk tak ? hahahaha. aku dah nak potong kek tu , aku call ayun and tanya dia orang dkt mana , cause time tu ijat dengan nadia dah sampai . ayun cakap dia dah nak sampai and dia kata mal ada sekali . memang kene marah lah kan dengan aku . buat apa ambil mal ! aku dah cakap tak payah ambil dia , pergi lantak lah dia tu . tiba tiba buat hal . dah lah aku lama tak jumpa dia . tiba tiba dia macam keling pula . and bila dia orang dah sampai , aku nampak mal , aku buat bodoh je dengan mal , buat tak layan . padan muka sape suruh cari pasal dengan aku . hmmmmm tapi rindu dekat dia :( and last last tergur lah dia juga hehehehehe . 

esoknya , aku belanja ayun , nana and mal makan dekat johnny . eeeee rugi betul mal tak makan steamboat . last last aku orderkan dia benda lain . haishhhh mal ni , sungguh rugi .dah lah sedap . dalam kereta aku dengan mal ambil gambar bebanyak , hahahhaa kita orang syok sendiri . ayun dengan nana , serious je duduk dkt depan . hahaha fokus bawak kereta katakoooo xD serious rindu gila dekat mal . nanti dia posting jauh , yaAllah harap harap dia tak cari orang lain . aku tak nak jadi macam dulu . sampai dia berani tengok perempuan lain , memang aku suruh bapuk rogol dia. my first kiss will be the last kiss for him . my first hug , will be the last hug for him . i gonna miss you so much sayang . kalau boleh nak peluk mal lama lama . kalau boleh tak nak lepas langsung sob sob sob :( next week nak jumpa mal lagi before dia pergi . sebulan tu , bagi aku , lama kay . dalam tempoh sebulan tu , macam macam boleh jadi. ya Allah aku risau sangat. aku risau kalau kalau dia jumpa perempuan yang lebih perfect dari aku , itu yang paling aku risau . hope dia boleh jaga diri dekat tempat orang nanti

owhhh this moment i never forget :D








p/s : i love you sayang


Old things | New things
HI, ingin cuba untuk copy cat? anda akan didakwa atas cubaan merogol dan akan disebat sebanyak 30 kali. terima kasih :)